Vissa kakor (cookies) är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera. De som du kan välja används för att utveckla och förbättra webbplatsen samt anpassa innehåll och funktioner för dig.
Mer information om kakor (cookies)
Publicerad 2024-06-26 14.14
Det kommunala dricksvattnet i Kappelshamn är nu säkert att dricka. Det visar de vattenprover som Region Gotland låtit analysera.
Omsorg, äldre, funktionsnedsättning.
Pengar och bidrag, stöd till unga och familj
Har du inte pengar till mat och hyra?
Alla barn har rätt till en trygg uppväxt.
Alla ska kunna leva ett bra liv.
Tips som gör att du kan klara dig utan hjälp från samhället i en tid.
Socialtjänsten hjälper dig när du har det svårt.
Är du rädd för någon i din närhet? Skadar någon dig? Det finns hjälp att få.
Du kan få hjälp hemma eller på ett särskilt boende.