Sök

Funktionsnedsättning – lättläst

Alla ska kunna leva ett bra liv.

Har du en funktionsnedsättning?
Det ska inte hindra dig att leva som du vill.
Du ska få hjälp och stöd att göra det.

Du ska kunna studera, arbeta
och göra roliga saker på fritiden.
Precis som alla andra.

Det är Socialförvaltningen
som ordnar hjälp och stöd
till personer med funktionsnedsättningar.


Kontakta oss

Region Gotland

Vi guidar dig rätt – kontakta regionupplysningen via knappval 9. Tänk på att inte skriva personnummer eller känsliga personuppgifter när du kontaktar oss via e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00

Sidinformation

Senast uppdaterad:
2 februari 2024

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00