Sök

Familj, barn och ungdom – lättläst

Alla barn har rätt till en trygg uppväxt.

Föräldrar vill det bästa för sina barn.
Men ibland räcker inte det.
Då behöver familjen hjälp.

Socialtjänsten stöttar familjer
som har det svårt.
Och skyddar barn som behöver det.

Familjer behöver olika mycket hjälp.
I menyn till vänster kan du läsa mer
om olika typer av stöd.
Du kan också kontakta oss
och fråga om råd.

Kontakta oss

Region Gotlands kundtjänst

Vi svarar på frågor om vår service och verksamheter, hör av dig till oss på telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00

Sidinformation

Senast uppdaterad:
3 mars 2025

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Vi svarar på frågor om vår service och verksamheter, hör av dig till oss på telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00