Sök

Familjerådgivning – lättläst

Ett sätt att få hjälp i familjen.

Många par bråkar med varandra.
Det är inte konstigt.
Men ibland kan vi behöva hjälp
med att lösa våra problem.

På familjerådgivningen kan ni få stöd.
Till exempel kan ni få hjälp
att tala med varandra på ett bättre sätt.

Det kostar 100 kronor per besök.

Bokning
Telefon: 077-033 06 16
E-post: info@familjeradgivningen.com

Kontakta oss

Region Gotland

Vi guidar dig rätt – kontakta regionupplysningen via knappval 9. Tänk på att inte skriva personnummer eller känsliga personuppgifter när du kontaktar oss via e-post.

Öppettider idag:  Stängt

Sidinformation

Senast uppdaterad:
2 februari 2024

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.

Öppettider idag:  Stängt