Vissa kakor (cookies) är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera. De som du kan välja används för att utveckla och förbättra webbplatsen samt anpassa innehåll och funktioner för dig.
Mer information om kakor (cookies)
Publicerad 2024-06-26 14.14
Det kommunala dricksvattnet i Kappelshamn är nu säkert att dricka. Det visar de vattenprover som Region Gotland låtit analysera.
Lättläst om region och politik.
Grupper med ansvar för olika frågor.
Gotland är både en kommun och en region.
Gotlands egen riksdag.
Leder arbetet i regionen.
Har du förslag på hur Gotland kan bli bättre? Berätta!
Politikerna bestämmer i regionen.