Sök

Regionstyrelsen – lättläst

Leder arbetet i regionen.

Några av politikerna i regionfullmäktige
är också med i regionstyrelsen.
Där finns plats för 15 politiker.

Regionstyrelsen leder arbetet i regionen.
De ska ha koll på vad alla nämnder gör.
Och förbereder mötena i fullmäktige.

Socialdemokraten Meit Fohlin
är regionstyrelsens ledare.


Kontakta oss

Region Gotland

Vi guidar dig rätt – kontakta regionupplysningen via knappval 9. Tänk på att inte skriva personnummer eller känsliga personuppgifter när du kontaktar oss via e-post.

Öppettider idag:  Stängt

Sidinformation

Senast uppdaterad:
27 februari 2024

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.

Öppettider idag:  Stängt