Sök

Tandvård – lättläst

Du väljer själv vilken tandläkare du vill gå till.

Region Gotland ordnar tandvård
på flera ställen på Gotland.
Det finns också många privata tandläkare på ön.
Du väljer själv vilken tandläkare du vill gå till.

Det är gratis att gå till tandläkaren
för barn och ungdomar upp till 23 år.

Om du får ont i tänderna akut
kan du ringa till nummer 0498-26 88 11.

Kontakta oss

Region Gotland

Vi guidar dig rätt – kontakta regionupplysningen via knappval 9. Tänk på att inte skriva personnummer eller känsliga personuppgifter när du kontaktar oss via e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00

Sidinformation

Senast uppdaterad:
5 december 2024

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00