Sök

Åka buss på Gotland – lättläst

Att åka buss är bra för miljön och ofta billigare än att köra bil.

Det är bäst om du köper biljett
innan du går på bussen.
Det kan du göra på sidan:

Du kan också ladda ner vår app.
Den heter Gotlands kollektivtrafik.
Där kan du köpa biljett
och se när bussen kommer.

Det går att köpa biljett på bussen.
Men då måste du betala med kort.
Du kan inte använda sedlar eller mynt.

All information om bussarna på Gotland
finns på sidan:

Tack för att du reser med oss!

Kontakta Region Gotland

Vi svarar på frågor om vår service och verksamheter, hör av dig till oss på telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00

Sidinformation

Senast uppdaterad:
2 februari 2024
Dela sidan

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Vi svarar på frågor om vår service och verksamheter, hör av dig till oss på telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00