Sök

Kulturskolan – lättläst

Alla barn har rätt till kultur.

Vill du lära dig spela musik eller dansa?
Eller kanske spela teater, göra film eller måla?
Då ska du kontakta kulturskolan.

Kulturskolan är öppen för alla barn och unga
på Gotland. Men det är inte säkert att
du kan börja direkt.
Ibland får du vänta på en plats.

Kulturskolan har lärare och kurser
på många platser på Gotland.

Kontakta oss

Region Gotland

Vi guidar dig rätt – kontakta regionupplysningen via knappval 9. Tänk på att inte skriva personnummer eller känsliga personuppgifter när du kontaktar oss via e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00

Sidinformation

Senast uppdaterad:
2 februari 2024

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00