Anmäl ett klagomål – lättläst
Är det något i miljön som stör dig?
Det första steget är alltid
att prata med den eller de som stör dig.
Det är bäst om ni tillsammans
kan hitta en lösning.
Blir du störd av hög musik
från en restaurang?
Prata med personalen eller ägaren.
Om det inte hjälper
kan du göra en anmälan till oss.
Då gör vi en kontroll
och pratar med den som stör.
Du kan inte göra en anonym anmälan.
Vi behöver veta vem du är
och hur vi får kontakt med dig.
Använd den här sidan för att skicka in
ett klagomål till oss:
Kontakta oss
Region Gotland
Vi guidar dig rätt – kontakta regionupplysningen via knappval 9. Tänk på att inte skriva personnummer eller känsliga personuppgifter när du kontaktar oss via e-post.
Hjälpte informationen på sidan dig?
Sidinformation
- Senast uppdaterad:
- 2 februari 2024