Framtidens kundupplevelse - hur möter vi nästa generations konsumenter?
Rullstolsanpassat
Handikappanpassad WC
Miljödiplomerat
Webbsändning
Karta
Se evenemangets plats på kartan
Beskrivning av samhällsfrågan
Nästa generations konsumenter vill inte bara ha en produkt – de söker en upplevelse, en berättelse och en känsla av tillhörighet. För att lyckas måste företagen möta dem där de är, förutse deras behov och skapa värde som går utöver pris och bekvämlighet. Hur kan AI vara ett stöd i kundens resa?
Utökad information om evenemanget
Hur ska detaljhandelsföretagen möta de höga förväntningarna från framtidens kund? Nästa generations konsumenter söker hyperpersonalisering, sömlösa upplevelser, hållbarhet, snabbhet och bekvämlighet. Kan AI tillfredsställa behoven, eller är det äkta människor kunden vill ha?
Medverkande
Carl Wåreus, Head of Agencies and Partners, Google Nordics
Fredrik Svedjetun, chefredaktör, Market
Stefan Palm, VD och grundare , Lager 157
Per Ljungberg , Enhetschef Innovation, Svensk Handel
Karolina Åhs Karlsson, Head of Marketing & E-commerce, Elgiganten
Frida Ganshed, vd, Coop Gotland
Evenemangsinformation
Evenemangstyp: Seminarium/föreläsning
Evenemangs-ID: 846
Språk: Svenska
Förtäring: Nej
Arrangörsuppgifter
Kontaktperson: Maja Florin, Dagens industri, maja.florin@bonniernews.se
Lars Welin, Market, lars.welin@bonniernews.se
Webbplats: https://di.se/almedalen, https://www.market.se/event/
Senast uppdaterad: Torsdag 19 juni 2025