Marknadsföringens AI-dilemma - hur stärker du ert varumärke i en generativ AI-värld?
Karta
Se evenemangets plats på kartan
Beskrivning av samhällsfrågan
När en allt större mängd text, bild och rörligt material skapas genom AI och medarbetare som saknar relevant erfarenhet och förståelse finns en överhängande risk att starka varumärken urvattnas. Hur stor är risken att kunder och medlemmar slutar lyssna?
Utökad information om evenemanget
AI och ny teknik förändrar snabbt spelplanen för kommunikatörer och marknadsförare. För att behålla kontrollen över varumärkets styrka behöver vi navigera nya risker och möjligheter, hantera innehåll och budskap snabbare än någonsin, och förstå hur AI-lösningar kan stärka – eller urvattna – vår position. I det här eventet går vi igenom hur ni säkrar er Brand Impact!
Medverkande
Helena Kappen, CMO, Microsoft
Marie Sommar, VD, Marknadsföreningen Sverige
Henrik Bergqvist, Creative Director, Pickit
Bengt Wessborg, AI konsult och grundare, Ghost AI
Evenemangsinformation
Evenemangstyp: Debatt/panelsamtal
Evenemangs-ID: 3111
Språk: Svenska
Förtäring: Nej
Arrangörsuppgifter
Kontaktperson: Elias Isabel, Marknadschef, Pickit, 0730367778, elias.isabel@pickit.com
Webbplats: https://www.pickit.com/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/3284102
Senast uppdaterad: Lördag 24 maj 2025