Gå till startsidan
Gå till startsidan
Sök

Marknadsföringens AI-dilemma - hur stärker du ert varumärke i en generativ AI-värld?

Tisdag 11.00 – 11.45

Ämne: Kommunikation/information, Digitalisering

Arrangör: Pickit,Microsoft

Plats: Södra kyrkogatan 3, Pickit

Karta

Se evenemangets plats på kartan

Beskrivning av samhällsfrågan

När en allt större mängd text, bild och rörligt material skapas genom AI och medarbetare som saknar relevant erfarenhet och förståelse finns en överhängande risk att starka varumärken urvattnas. Hur stor är risken att kunder och medlemmar slutar lyssna?

Utökad information om evenemanget

AI och ny teknik förändrar snabbt spelplanen för kommunikatörer och marknadsförare. För att behålla kontrollen över varumärkets styrka behöver vi navigera nya risker och möjligheter, hantera innehåll och budskap snabbare än någonsin, och förstå hur AI-lösningar kan stärka – eller urvattna – vår position. I det här eventet går vi igenom hur ni säkrar er Brand Impact!

Medverkande

Helena Kappen, CMO, Microsoft

Marie Sommar, VD, Marknadsföreningen Sverige

Henrik Bergqvist, Creative Director, Pickit

Bengt Wessborg, AI konsult och grundare, Ghost AI

Evenemangsinformation

Evenemangstyp: Debatt/panelsamtal

Evenemangs-ID: 3111

Språk: Svenska

Förtäring: Nej

Arrangörsuppgifter

Kontaktperson: Elias Isabel, Marknadschef, Pickit, 0730367778, elias.isabel@pickit.com

Webbplats: https://www.pickit.com/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/3284102

Senast uppdaterad: Lördag 24 maj 2025