Lättläst
Här kan du läsa om Region Gotland på lätt svenska.
Texterna är korta
och skrivna med vanliga ord.
Berätta gärna vad du tycker om texterna.
Det hjälper oss att göra dem bättre.
Vissa kakor (cookies) är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera. De som du kan välja används för att utveckla och förbättra webbplatsen samt anpassa innehåll och funktioner för dig.

Här kan du läsa om Region Gotland på lätt svenska.
Texterna är korta
och skrivna med vanliga ord.
Berätta gärna vad du tycker om texterna.
Det hjälper oss att göra dem bättre.